.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حکم استاندار گلستان برای چراغعلی غیرقانونی است

شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر گرگان از غیرقانونی بودن حکم عبدالرضا چراغعلی عضو سابق شورای چهارم در سمت مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری گلستان خبر داد.

علی کلاتی در پنجاهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: چراغعلی با حکم استاندار گلستان به عنوان عضو شورا در سنگری قرار گرفته که غیرقانونی است و تخلف محسوب می‎شود.

وی در خصوص حکم استاندار گلستان در انتصاب عضو شورای اسلامی شهر گرگان در سمت جدید تصریح کرد: استاندار گلستان بهتر می‎داند باید استعفای چراغعلی کسب و سپس حکم جدید صادر شود.

طبق قانون حکم استاندار گلستان تخلف بود

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: طبق قانون حکم استاندار گلستان تخلف بوده و قرار گرفتن عضو شورا تا تصویب شورای اسلامی شهر گرگان و تائید حکم نهایی فرمانداری در سمت جدید تخلف محسوب می‎شود که این تخلف از استانداری دور از انتظار بود.

کلاتی افزود: بیش از چهار ماه است که در رابطه با مصوبه شورا راجع به حکم حسین صادقلو شهردار گرگان می‎گذرد اما جای تاسف است که همکارانم در مقابل این فرصت‌سوزی سکوت کردند.

وی از وضعیت تعیین تکلیف شهردار گرگان انتقاد کرد و گفت: جلسات مختلفی در این راستا شکل گرفت که متاسفانه به سرانجام نرسید.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه برای رای شورائیان در انتخاب شهردار احترام قائل هستم، ابراز داشت: اگر صادقلو به عنوان شهردار گرگان انتخاب شود بیشترین همکاری را با ایشان خواهم داشت اما مردم از وضعیت کنونی راضی نیستند و خسته شدند.

کلاتی با اشاره به اینکه مردم خواهان تسریع در تعیین تکلیف شهردار گرگان هستند، اظهار داشت: امروز و فردا کردن، عدم پاسخ وزارت کشور به نامه شورا و وعده و وعیدهای حاصل‌نشدنی مردم، رسانه‎ها و مسئولان را خسته کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.